Landet,,

Gårdagen...

Igår var vi ute på språng åt lunch me farmor och farfar.
När diskussionen kring pojkvänner kom min faster och farbror på att de skullle hitta en karl till mig....
notera att jag då har varit i landet i lite drygt ett dygn.

Jag trodde att de skämtade men när min farbror skulle åka och hämta en traktor hos killens föräldrar, då kom han in och propsade för att jag skulle följa med.
Jag svarade näääääääääääääääääääääj!
Sen tänkte jag: Why not?!

Så jag åkte med till föräldrarna och tyvärr visade det sig att han åkt till Amsterdam för att sedan dra vidare till sin kusins examen i Skottland. =S haha

Som kompensation för att det inte blev någon dejt fick jag köra traktorn när vi kom hem =D
Och röjja undan en hel del skräp som skulle bort.

Tyvärr så har de börjat tänka ut någon ny som tydligen skulle passa mig utmärkt..*suck*

Personligen så känner jag inte för att inleda en långdistans romans :)
Jag nöjjer mig med min älskade traktor...funderar på att skaffa en hemma i Sverige.



Kommentarer
Postat av: Carolina

haha ja gör det! då måste jag få provköra ;)

2010-06-20 @ 18:55:54
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0