Napa Valley

Helt underbar dag.
Kusinerna kom tidigt så jag mamma, faster,kelly, kusiner x 2 åkte ut till vindistriktet =)
Vi smakade på sjukt många viner eftersom mina kusiner hade medlemsskap så fick vi provsmaka hur många vi ville tills vi själva sa stop.

Efter första vingården åt vi lunch på Rutherford´s och där åt jag den bästa fiskburgaren i världen.
Sen for vi till två till ställen.

När vi sedan var färdiga åkte vi och shoppade lite sen drog vi hem och hade ost och vinkväll med männen ;)




Jag saknade verkligen att ha Jessica, David och barnen med.
Även om jag älskar att vara här så längtar jag ändå hem till att träffa dem...
vissa säger att det är skumt att vår familj är så tight..
jag älskar det.


Från vinodlingarna hos Beringer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0