Baby shower

Idag hade vi en Baby shower för Jessica.

Det var riktigt mysigt.
Jag var sjukt orolig eftersom så många hade sagt att dom inte kunde komma men det blev riktigt bra.
Igår dekorerade jag och Kelly lägenheten riktigt fint...jag hade köpt dekorationer för....1053 kronor..hihi ooops!

Men men det kommer att återanvändas.

Hur som helst idag handlade jag fikabröd med pappa,mormor,mamma & Kelly sen lunchade jag med mormor.
Efter det var ´det att bege sig hemmåt för att göra i ordning saker inför festen.

Den började 16 men folk dunsade in från 10 över och framåt. Jessie var jätteglad och egentligen är det det enda som räknas...:)

Några dröjde kvar till närmare åtta andra drog vid sju efter gästerna hade dragit åt jag och mina systrar pizza och pratade om livet.


Det var ett fantastiskt sätt att avsluta helgen på. Imorgon ska jag till Curves...nu får vi se om det är lika kul som Caroline påstår ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är det så?? Lovely! Vilken tid?

2010-03-15 @ 11:26:43
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0