Curves

Okay idag drog jag efter jobbet till Curves med inställdningen jag ska inte skaffa nåt medlemsskap.

Ehm ja en fitnessprofil och en halvtimma senare så svor jag att vara på plats för en genomgång av maskinerna på måndag.

hihihihii
Okej men det är lugnt jag har en plan och den är.....Jag ska bli träningsnarkoman!!

Så här kommer mina veckor se ut:
Måndag:Curves följt av kör ibland.
Tisdag : Friskis & Kör
Onsdag:Curves & Barnkör
Torsdag: Friskis
Fredag: Ledig eller Curves om torsdag träning inställd.
Lördag: andas
Söndag: Friskis

Om jag gör detta och sedan går till jobbet undra om jag kan lyckas bli sjukt formade till sommaren?

Nu vill jag understrycka något. Jag tränar inte för att gå ner i vikt.
Jag tränar för min skull jag mår bättre av det ;) Dagar jag tränar sover jag bättre än dagar jag inte gör det.

Sängdags lite tidigare och promenader till jobbet ;) Så fort snön är borta ska jag börja cykla :D

Spontana kommentarer?  =P

Kommentarer
Postat av: Carro

jag borde oxå börja träna för att må bättre, problemet är att jag inte har råd :P ska börja med promenader snart iaf nu när det börjar bli lite varmare :)

2010-03-16 @ 07:58:52
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag blir tokig att jag inte kan träna för den där klumpen i halsen inte går bort; snart ringer jag sjukan och ber dem skära bort den. :(

2010-03-16 @ 10:15:38
URL: http://nanos.blogg.se/
Postat av: Emma

Lyssna på kroppen bara så att den orkar även om du har en vilja av stål funkar inte alltid kroppen så :D

Lycka till!!!

2010-03-16 @ 14:02:07
URL: http://skruttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0