En skum helg

I fredags var jag på enter och pratade om tonåren.
Efter att jag varit där ringde mina finskar och då hade dom tagit sig till norrviken.
Killarna och jag hängde resten av kvällen hemma hos mig, vi prata och hade det gott.

På lördagen skulle vi ha möhippa men den blev inställd *suck* övade dramat inför söndagen.
Efter det drog mamma,pappa,Elliot och jag på promenad genom töjna skogen. :)
Efter det var jag på 35-års tebjudning hos Anna, riktigt myyysigt och gott.
Sen chillade jag resten utav kvällen.

I söndags gjorde vi dramat.
Och sedan var jag hemma hos Jessica och David och  åt middag. 
Efter det var det träning på friskis och sedan mötte jag upp pojkarna för att köra dem till arlanda.

Helgen har varit bra men så blandad och skumma inslag...men kul.

Solen skiner och livet känns gott.
Idag ska jag prova Curves för första gången..hihi
Sjuuukt nervös. men det ska bli kul.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0