Första gången..;)

Igår blev jag riktigt irriterad.
Sista barnet gick hem 1 timme efter ordinarie arbetstid, jag kan förstå att ibland händer det saker som gör att man blir försenad men jag hade planerat att vara på Curves klockan 18.
Istället stod jag och vred om nyckel på jobbet då.*suck* men men it happens.

Jag var på Curves och tränade för första gången igår och det var riktigt trevligt och roligt.
CAROLINE HADE RÄTT!!!! Det är kul och man blir liksom taggad man hinner inte lessna.

Om min plan går som jag tänkt mig ska jag dra dit innan körövningen på torsdag. Men men saker har en tendens att skita sig ibland. I annat fall blir det fredag.

På fredag händer nånting coolt.
Då sätts Jessie i gång. Jag ska passa Elliot så att David och Jessica kan vara i lugn och ro på sjukhuset. Så himla sjukt! Som jag har väntat på att denna graviditet ska vara över och nu är jag nästan moster igen!!!

Väntan tääääär!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0