Helgen... ;)

Underbar helg :)
Igår åkte jag hem och städade i ordning lägenheten diskade och gjorde mig i ordning.
Sedan åkte jag till Caroline i Tegelhagen och mös me henne, Tania och company.
Sen kom några av tjejerna så gick vi ner till Saxo.
Det var en trevlig kväll.
Vaknade hemma hos mamma och pappa promenerade i solen gick förbi Elli och tillsammans gick vi till Caroline.
Där mös vi alla tillsammans och sedan drog vi Jag, Tania, Carro, Elli & Erik till Mcdonalds.
Niiiice!
Sen fastnade jag Carro & Tania i ett fantastiskt program som kallas 16 and pregnant. Intressant rörande.
;)
Nu myser Kelly och jag framför tv:n och ser på Andra Chansen.
Gillar att umgås med människor som är avslappnade och bara vill ha trevligt, det är liksom aldrig några konstigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0