Otrogen..=/

Har haft en fantastisk dag.
Vaknade 10 minuter tidigare och gjorde mig i ordning åkte till jobbet och var tio minuter tidig.
Kom hem från jobbet lagade middag och gjorde i ordning två matlådor som ska ner i frysen.

Nu ska jag förbi Curves med några papper och sedan är det Friskis dax följt av körövning med Sis (sjung i sollentuna).

Jag har ett problem...jag ehm har insett att jag är otrogen mot Friskis...med Curves.

Vi får se hur allt går med träningen ska bli spännande.
Har iofs körövning klockan halv sju på måndag och jag svor att vara där klockan 18.15 men vadå en 20 minuter sen gör väl inget?!

Solen skiner och våren är ääääntligen här sååå skönt.
Men men nu måste jag nog göra i ordning min träningsväska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0