påsk...

Idag jobbade jag, hade körövning med barnen och WAF.
Jag struntade i Curves för att jag skulle träna Zumba på ett nytt ställe i Väsby....big misstake...*suck*
Imorgon blir det Curves och då då ska ja svettas minsann ;D

Nu är det påsk igen och jag vet inte riktigt hur ett år har gått så fort.

Så här dax för ett år sen förberedde ja mig att åka upp till min dåvarande pojkväns landställe precis som vi gjort året innan...men i år....
jag är singel och är med min familj i år.

Jag är faktiskt nöjd...
jag är nöjd med att vara med min familj mer än nöjd det ska bli mysigt.

Men innan påsken ska jag städa lägenheten, träna, betala räkningarna, skriva veckobrev & tvätta.

hihi såå det kan va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0