VAD?!

Idag har jag varit sjuuukt trött och sliten på jobbet, sov länge och vaknade inte en ändå gång så varför var det så? :S
Men men vid mellis kom jag på att jag hade ett par mjukisar på jobbet, bytte om och helt plötsligt var jag som en ny människa. =D
Allt var lättare och roligare när jag hade kommit ur de där obekväma jeansen. hihi tänk vad ett par mjukisar kan göra. Jag hade känt mig tung i kroppen hela dagen.
Det var jeansens fel dom är liksom lite förstora och glider ner hela tiden och...äääh så intressant e d inte.

I alla fall åkte ja hem till mamma o pappa.
Kelly bor där just nu medans mamma och pappa är i England med mina bröder och har lite quality time :)
Vi lagade mat och hade det mysigt med David och Elliot. Jessica var hemma och tog det lugnt.

När jag kom tillbaka hem för 10 minuter sen var det lite ungdommar på parkeringen
Jag trodde först att det var några som hade en bil parkerad där men när jag kom ur bilen och hörde det där vanliga fnissandet och tjattrandet visste jag att det var....fjortisar. ;)

När jag gick förbi dem kunde jag känna stanken av alkohol, en satt och försökte värma en av de andra som var betydligt berusad.
Vad skulle ni ha gjort?
De andra två var i telefon med några människor och försökte komma överens om hur de skulle göra...
Gjorde jag rätt i att fortsätta gå? Skulle jag ha frågat ifall dom behövde hjälp?

Jag var helt inne i min egna värld och tänkte tillbaka till mina egna fjortisår Hahhahahaa det var kul.
Men sen när jag satte mig ner här slog det mig....jag borde ha frågat hur det var med dem....men men hoppas dom kom hem okej... ;)

Vad hade ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0