Praktik och annat mysigt.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera min blogg. Även om ni inte är många som läser så finner jag att det är roligt för min del att läsa det jag skrivit nu och då :) Praktiken börjar gå mot sitt slut. 5 veckor har passerat riktigt fort. Känns tråkigt att det snart är över men samtidigt ska det bli kul att komma tillbaka till mitt riktiga jobb. Antar att det finns bra och dåliga saker med det hela. Barnen och mina underbara kollegor på praktiken kommer jag verkligen att sakna. Men som tur är har jag 3 dagar kvar. Känns som jag lärt mig riktigt mycket under denna praktik period och jag känner mig inspirerad att åka tillbaka till min förskola med alla dessa nya intryck. Tomas och jag har nu varit tillsammans i 6 månader och det firade vi förra helgen när han var här med årets första grillning. Det var riktigt mysigt att bara ta tid till att vara vi och njuta av helgen tillsammans. Som tur är åker jag upp till honom redan på lördag för att fira valborg med honom och det ska bli riktigt mysigt. Skolan rullar på och jag känner att jag har börjat komma igång med studierna ordentligt nu igen. Kom av mig lite när jag åkte till Usa pga allt med farfar och att man var tvungen att ta farväl så blev det en känslomässig återhämtning som krävdes för att jag skulle komma igång igen. Men nu så nu rullar det på igen =D

Kommentarer
Postat av: Carro

grattis till 6 månader :)

2011-04-29 @ 08:44:35
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0