Back to basics..

Så var man helt och hållet tillbaka i vardagen jag blivit så van vid det senaste året. En sak är annorlunda dock..nu vet jag hur det är att ha min pojkvän så nära att jag skulle kunna spontan åka till honom för att överaska honom. Han har återvänt till Härnta och jag till Stockholm...det var en riktigt fin sommar. Nu betar jag av studentlitteraturen. Det är bara två veckor kvar tills att skolan börjar och jag längtar =D Jag längtar...Jag Amanda längtar...det är ju faktiskt helt SJUKT! När blev jag en sån som såg framemot skolan? Jag vet iofs att en hel del med det har att göra med att jag är så ivrig till att se Tomas igen :) Och till att bli färdig med utbildningen. Men det är så sjukt kul att plugga nåt man vill plugga som på gymnasiet då läste jag musik det var så sjuuukt nice. finns kanske en nörd inom mig trots allt :S Don't tell anyone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0