Ett år har gått..

Det är ett år sen jag började studera i härnösand. Det känns helt overkligt och på samma gång tänker jag hur kan det bara ha gått ett år. Så vad har jag lärt mig under detta år? Att skinner var flummig, piaget likaså and don't get me started on Vygotskij. Skoja bara. Tänker inte gå in på för stora detaljer men mycket har jag lärt mig som jag inte redan visste.
Har knutit många band det senaste året och blivit påmind att vänskap till folk som bor en bit bort kan vara lika stark som den vänskap man har till sina vänner som bor inom samma kommun.
Jag har funnit kärleken och fallit pladask. Har hittat någon som älskar mig trots mina brister.
Och insett att de som inte är involverade i denna års introduktionsvecka är i princip jag Morgan och Josse. Men roligt har vi det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0