Borta

Idag förlorade jag något som jag haft i 8 år minst... Mitt halsband.. Ett halsband min mamma gav mig. Jag älskade det halsbandet otroligt mycket. Mamma köpte en var till oss flickor en vinter nät vi var i usa. Vi hade en lägenhet i en liten stad i Colorado som heter Breckenridge. Mamma köpte halsbanden innan vi sålde den. Det är den saken jag haft som mitt minne från Breck..den del jag tog med mig hem. Efter att ha gråtit hinkvis med tårar rycker jag upp mig själv och inser att minnena har jag kvar i mitt hjärta och tack vare foton.

Materiella saker kommer och går men kärlek består.

Får väl åka till Colorado i köpa ett nytt. ;)


Kommentarer
Postat av: Marica Reid

Yes, and I will be happy to go there with You!

Love you!

Mom

2011-12-14 @ 23:41:49
Postat av: moggelito

jobbigt att behöva åka till colorado... ;) maybe it's a sign to go back to visit?? men vet dock hur jävligt de känns att tappa saker som ligger en nära hjärtat men ja du har rätt kärleken består always! looove ya!

2011-12-15 @ 10:31:43
URL: http://www.strandflickan.se
Postat av: Carolina

Jaa, åk dit! Förslagsvis nån gång i januari-april nästa år.. ;)

2011-12-15 @ 14:50:07
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0