Du ska inte tro det blir vinter....

VAR ÄR SNÖN?



Seriöst var är den? Jag har julpyntat...okej igår men ändå....VAR ÄR SNÖN???

El pulko ligger och väntar på att inviga denna vinter...hur ska jag kunna förklara för honom att det troligtvis kommer att dröja? Huuuuur?

Det finns en sång där de sjunger: Du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart.
Min vädjan till alla andra vinterfantaster är att göra sitt bästa för att vintern ska sätta fart....eller i alla fall att det ser lite ut som vinter utomhus.. Så hur kan vi göra detta undrar ni säkert nu...Väääldigt enkelt..

Allt ni behöver är 7 mjölpaket var ett baseballträ och sen kör ni igång smasha sönder dem lite här och var..Se till att pudra lagom överallt :) Då kommer det i allla fall vara lite juligt och fint runt omkring...man kan tolka det som om man sätter fart :D

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahahaha ja kan vi inte göra det allihop?

2011-12-08 @ 14:42:19
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Marica Reid

Jag är så stolt! Jag har fostrat en julfantast!

Love You!

2011-12-08 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0