Grått och mörkt...

Jag älskar hösten och alla dess färger. Jag älskar även vintern och dess ljusa vita snö. Jag är inte såå förtjust i allt grått som finns kring denna tid. Men det är sånna smällar man får ta.
Det lustiga är att man ser hur vädret återspeglas i människorna som finns kring mig. Så vilken färg är jag? Grå? Turkos? hahha kanske rosa ;)

B-uppsatsen är inne på granskning av vår handledare och Emelie och jag ska se till att pimpa den så den är perfekt innan nästa lördag. Men jullovskänslan är redan i mitt hjärta. Stressen är släppt och mina axlar känns lättade....det lär förändras när vi får tillbaka uppsatsen hahahahaha men men sånt som händer ;)

Julklapparna..hur ska jag hinna? Jag har 8 klappar kvar och vet inte riktigt vad jag ska köpa till de människor som de är till.( till min svåger, far, morbror, mormor, lillebror, systerson, kusin).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0