Julmarknad/migrän

Började dagen panikartat. Bilnycklarna var försvunna,sista jag såg dom var igår när syrran och jag vandrade från bilen till lägenheten...när jag upptäckte att de var borta antog jag att Kelly hade dem. Men icke sa Nicke.
Jag blev upphämtad av min far som körde mig hem till dem så vi kunde jag mamma och Kelly bege oss i regnet till julmarknaden.
På vägen in till stan snöade det väl inne spöregnade det!

Hela dagen var planerad i mitt huvud:
1. Åka till päronen
2. In till stan
3. Shoppa
4. Fika
5.shoppa
6. Hem
7. Snygga till mig inför konserten med Tiesto
8. 16.30 möta Morgan och Mira
9. Konserten
10. Ut och dansa
11. Hem och sova

Istället myste vi i stan och medans vi gick där började huvudvärken smyga sig på. Väl i bilen o i tystnaden började det dunka och stråla i nacken och resten av huvudet.

Efter att jag motvilligt messat Morgan insåg jag att jag inte skulle få nån konsert kväll:-( men det blev vila på soffan med piller och värmedynan.

Ibland blir det inte som man tänkt sig ;P


Kommentarer
Postat av: Marica Reid

Krya på dig

2011-12-18 @ 09:26:21
Postat av: Josse

Usch då! Hoppas det blir bättre!

2011-12-18 @ 11:21:46
URL: http://jemo89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0