Köper allt som inte kan köpas för pengar..

Jag tror ibland att jag är lite väl medgörlig.
Jag påstår inte att jag är naiv, blåst eller tror på allt jag hör. Men jag har en gåva att se det ljusa i situtationer.Jag tror att folk uppfattar mig som medgörlig i många situationer eller kanske mer easygoing framförallt.

Det är juh trots allt så att om saker händer så har jag inställningen att det löser sig och hänger på när andra föreslår saker som vi ska göra. Jag menar come on man måste vara lite flexibel..tihi
Så i vissa fall ka n man säga att jag köper allt och vissa lägen kan man minsann inte köpa för penagar. Man kan köpa till sig upplevelser så som en kanot tur eller whatever men man kan inte köpa till sig de där spontana upplevelserna som bara dyker upp någon gång ibland...dvs om man inte är gaaaaaaaaalet rik och mutar nån till att hitta på spontana aktiviteter haha men det kan jag inte påstå är samma sak....elllleeeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0