Sista dagen...

Imorn är det dagen för terminen. I alla fall för mina kollegor;) själv så jobbar jag fredag. Det känns faktiskt helt okej. Jag jobbar från 7-15 men kommer nog börja lite senare beroende på hur trött jag är ;) tihi
Har lite komp att ta ifrån.

Känner ett härligt lyckorus inom mig. Tomas kommer ner!!! Min älskling behöver inte vara fast i härnta utan kommer ner till julafton!!! Längtar såååå!!
Saknar honom.


Idag skickade Morgan och jag in vår uppsats för rättning efter lite fix;) känns så skönt!! Nu gäller det bara att bli godkänd! Som avslutning åt vi smörgåstårta!!! Mums!


Kommentarer
Postat av: Martina

Smörgåstårtan ser så gooood ut!!!

2011-12-22 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0