Sjuuuuuuukt bra!

Så var man klar med B-uppsatsen...ganska sjukt egentligen men bra ändå. Faktiskt SJUKT BRA.

Jag kan inte fatta att vi lyckades få ihop hela skiten på 2 och en halv dag. Men men om man anstränger sig så går det verkligen undan..RUFFGAN = THE DREAM TEAM.

Känns skönt att kunna checka av B-uppsatsen på listan av saker att göra innan decembers slut. Nu vet jag att om jag har några kompliterings uppgifter att jag kan sätta mig och arbeta på dem i lugn och ro..om jag inte får några så får jag JUULOOOV. Shiiiit va ska man göra under lovet ? Andas? Sova? Städa? Okej det finns en del grejer jag kan göra. tihi men ååååh va skönt det vore om jag kunde få ett riktigt jullov ett sådant som jag inte fick förra terminen. Men det är trots allt så att kvinnor kan!! Det är bara en fråga om tid innan det är vi som bestämmer här i världen ;)



Kommentarer
Postat av: moggelito

WORD!

2011-12-03 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0