Slut på ännu ett år

Känns helt sjukt att tänka på att 2011 går mot sitt slut. Det känns som om det precis börjat på många sätt.
Dröm mässigt så har jag väl kommit steget närmare några utav mina drömmar. Vissa har uppfyllts andra har ifrågasatts och vissa har jag lagt åt sidan för tillfället.
Relationsmässigt så har jag och Tomas tagit nästa steg och förlovat oss. Det känns roligt, spännande och lite läskigt om jag ska vara riktigt ärlig.
När det kommer till utbildningen så är jag i Mars halvvägs, nu väntar jag bara på en bedömning av vår uppsats och att opponera en annans så är denna termin över. + en och annan redovisning i januari ;)
Mina förhoppningar för 2012 är att jag ska uppfylla några utav mina andra drömmar. Så inför 2012 ska jag fortsätta med mitt drömmande och se vidare mot att göra saker för mig själv.
Cause if I don't look out for me, who is ?
Så fortsatta uppdateringar kommer nu till våren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0