Lördag..


Morgonen är kommen och nu blir det shopping med en härlig kollega.
Ska bli riktigt kul men vet inte om jag egentligen behöver köpa några skor...men vaddå man kan väl inte ha för många par skor och även om den ena hyllan är över full av klackar så tycker jag att man kan nog klämma in några fler par lite här och där ;)


( Har lovat mig själv att blir jag klar med mina uppgifter till skolan redan nästa helg ska jag tillåta mig själv att gå in och organisera min kära garderob)

Gjiorde färdigt den första uppgiften till detta block igår. Nu blir det bara att fokusera på uppsatsen resten av veckan.
Känns riktigt bra att jag har lärt mig hur man balanserar mitt privatliv med mitt studentliv.

Påtal om det.
På måndag blir det dags för den första Sthlms sittningen för min del. =D
Känns riktigt kul får väl uppdatera er senare om det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0