Varför?

Varför känns det som om snön aldrig försvinner?
Varför känns det som om du aldrig ringer?
Varför svarar du inte på mina mess?
Varför går jag omkring och bär på denna stress?
Varför finns du inte där när jag behöver dig min vän?
Varför bubblar smärtan upp om och om igen?
Varför? Varför?

Var det för att jag gjorde fel?
Var det för att jag inte orkade ta itu med det och göra dig en del?
Eller är det bara min hjärna som fått spel?

Har det inget med mig att göra snarare med dig?
Eller har det med att du tröttnat på lilla mig?

Varför?
Varför bryr jag mig?
Varför slutar jag inte sakna dig?

Varför...


Kommentarer
Postat av: Carro

handlar det om den jag tror? jag försöker ringa dig ikväll babe, vi fick ju aldrig den där pratstunden förra helgen. du är så poppis så det var bara upptaget hela tiden när jag försökte ringa upp dig ;)

2011-02-11 @ 10:14:09
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Carro

ja ring mig när du har tid gumman :) jag tränar 17-18.30 på söndag, annars har jag tid när som! puss på dig min vän!

2011-02-11 @ 14:45:19
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0