Djungel boogie

Igår arrangerade jag och min kursare Morgan ett event uppe i Härnösand.
Förra gången var temat Toga nu valde vi att djupa dyka in i djungel.
Under kvällen fanns det elefanter,pantrar,tigrar,japaner, turister, en guide, ett glamrock band, leoparder och mycke mer ;)
Vi hade riiktigt roligt.
Vi gjorde alla dekorationerna ur papper som vi brukar göra för att det ska vara lättstädat. Men vi hade dessutom köpt in linjaner och blått tyg så vi hade ett alldeless eget vattenfall.

Tänk så roligt man kan ha det under vintern ;)

Finns inte så mycket mer att säga musiken var bra och alla hade riktigt trevligt.

Nu som den hurt-bullen jag e ska jag ut på en lång skön promenad.

Kommentarer
Postat av: Carro

jo det är klart vi ska dricka öl :) har bara en månads detox efter jul ;)



det heter latino, stod att det var "zumbainspirerat". jag har aldrig vart på ett zumbapass så lite svårt att jämföra, men det var massa dans iaf, lite chacha, salsa och samba tror jag. kul men jag såg inte så mycket för det var så liten sal och mycket folk!

2011-01-15 @ 17:00:49
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0