Januari 2011

 

hejsan sämst är jag på att uppdatera min blogg meeeeeeeeeeen detta ska det bli ändring på =D

Hur ser mitt liv ut nu 2011?
För en snabb uppdatering om vad som hände i höstas och vart jag står nu slänger ja upp snabba punkter ;)

  • Börjat plugga i Härnösand
  • På distans så klart
  • Bor kvar i Norrviken
  • Jobbar 100%
  • Pluggar 100%
  • Fått ett nytt smeknamn Ruffs (för mitt hår e så ruffsigt)
  • Blivit del av Ruffgan ( Ruffs och min kursare Morgan (emelie)
  • Träffat en kille
  • Blivit tillsammans med Tomas
  • Shoppar lika mycket
  • Varit med i bara 2 körer
  • Leder fortfarande barnkören med Julia
  • Klarat 2 utav 3 tentor (hoppas att den tredje blev överstökad på omtentan i december)
  • Tränar fortfarande kär i Zumba

Så är det lovar att bättra mig ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

blev lite chockad när jag såg att du bloggat haha.



imorrn ska jag pröva på ett zumbaliknande pass, hoppas det är kul :D

2011-01-10 @ 19:33:32
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0