Förlovning

Så vart man förlovad..... tihi!!! kan inte påstå att jag inte visste att det eventuellt skulle hända någon gång nu i höst. haha men jag trodde och andra sidan att det skulle ske i sommras :D Min förkyldning gör att det är svårt för mig att sitta upp för länge. Fyller i hur allt gick till + en bild på ringarna imorgon :) eller senare ikväll ;) meeen kan säga så här om förra inlägget. Jag känner mig mer som en glad alice än en förvirrad. Jag vet inte varför jag freakade egentligen flertal nätter dålig sömn kan ha varit resultatet. haha vem vet. Vi säger alla konstiga saker ibland. Men och andra sidan om vi inte gjorde det skulle livet vara galet tråkigt :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Är så glad för er! Vill höra allt om hur det gick till ja! :D pusss

2011-10-26 @ 18:53:57
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0