skumt..

Jag tycker att det är konstigt när saker förändras.

Jag ogillar förändring. Ändå är mitt liv ständigt i förändring. JAg lär mig nya saker och hela mitt tankesätt förändras. -men samtidigt känns det skuuuuumt. Men men ju äldre man blir desto mer van vid det hela blir man antar jag. Terminen är nu igång och jag läser för tillfället Pedagogisk dokumentation. Inspirerande och motiverande på samma gång. Tiden går bara lite väl fort :D men sånt är livet..skumt

Men men sånt är som sagt livet. Annars har inte så mycket hänt. Funderar över vänskap emellanåt. Känns som om man sträcker ut händer till folk men de tar liksom inte emot det alltid...och det är skumt ;) Det mesta vi stöter på här i livet är skumt. Jag älskar att träna och har lyckats få till 1 träning denna vecka imorgon och på torsdag hoppas jag få in lite till men man vet inte om man alltid hinner. Min favorit träningsform är Zumba och har varit det i nu 1 och ett halvt år. HEEEEEEEELT GALET! I mitt liv är det kärleken, musiken och Zumba som jag brinner för. Det ska bli så kul att gå utbildningen, har blivit en dröm som jag tänker uppnå! Galet spännande är det men skumt. HAtade gjympan på högstadiet och nu ääälskar ja att få shake:a kroppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0