Drömmer mig bort till en annan tid..




Sommaren har kommit och gått och nu är hösten här..

Jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort...jag är så glad för sommaren som varit även om den var lite väl kort kan jag tycka så känns det som om det var en av de bästa någonsin :)

Nu när vinden blåser kallt utanför mitt fönster drömmer jag mig bort till en annnan tid. Till Italien, till värmen, till kärleken. Det var så mysigt att få dela med mig av en av mina favorit platser med min älskling. Ursch fy blä och tvi ;) Är inte ett fjön egentligen men karl får mig att bli det ibland

Men det är väl det som kalllas kärlek...ellleeeeeeeeeeeeeer :D

Haha men men jag längtar redan till nästa sommar och nästa semester..men inser att det är bättre att längta till nästa helg för då kommer min älskling hit.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Älskar dig <3 pusssssssssss

2011-09-09 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0