Mys med goa vänner i mörkret.

Har njutit av en skön kväll tillsammans med min älskade och min kära vän Morgan. Från att ha varit ledig en vecka uppe i härnta så fick man hoppa raka vägen in i verksamheten på det nya schemat. Trodde när jag insåg att jag börja 7.30 att jag skulle vara helt slut 16.30 men icke sa nicke. Det svarta guldet fick mig att ro det i land :P I allt mörker finns det alltid ljus. Jag finner mitt ljus hos de jag har runt om mig och i min tro. Så tillsammans med kära vänner avslutar jag denna dag och tackar Gud att jag fått njuta av ännu en händelrik och allmänt flummig dag;) Ser fram emot hösten.....I know I said it vad e d kanske 4 dar sen jag skrev om kylan o höst o blablabla hahaha men men That's Mandy for ya'! Ska dricka min kopp te o krypa upp i soffan till Scrubs...ooh I do love Monday's ;D (kan hända dock att jag är den enda i världen som gillar måndagar hahahA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0