8 år igen..

I söndags var jag i kyrkan på förmiddagsmöte. Det var en fantastisk kvinna som predikade nämligen min mamma (maricareid.blogg.se). Predikan handlade om saker och väckte många tankar hos mig: vems saker är det egentligen?

När jag begrundade detta fick jag syn på ett papper som låg framför bänken. Nyfiken som jag är undersökte jag pappret. När jag vände på det fick jag se att det var från Carola. Hon hade varit på besök förra veckan då hon känner min kusins ex Andrew som var hos oss och sjöng.

Helt plötsligt blev jag 8 år igen... Jag kan bara likna känslan som gick genom kroppen till det barnen känner när de träffar musse pigg;)
Jag hade en lapp från min "Disney figur" . Det roliga är att jag har träffat henne förut och då var det inget märkvärdigt men lappen var lite rolig en speciell känsla. Hon hade varit i vår kyrka ( vilket hon har varit förut).

Jag tror det som gjorde det speciellt var att jag hitta lappen en dag då jag var trött. Så det blev lite speciellt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0