Svårt att sluta..

Jag har ett nytt problem... jag var för längesedan en shopoholic till viss del. Jag köpte allt jag ville ha med ett kreditkort och blev chokad när räkningen kom. Men sedan flera år tillbaka har jag lärt mig att kontrollera detta behov att shoppa loss.....till viss del. Jag älskar känslan att gå ut ur en affär med påsar med nya saker i händerna eller när ett paket kommit som man har beställt. haha jag har liiite problem som ni kanske märker´men jag är charmig så det väger upp mitt konstanta shoppande. Men nu har jag funnit en ny lass här i livet. Window-shopping ;) Jag kollar runt på bilar. många fina bilar finns det. Men jag kan ju inte köpa alla och har absolut inte råd att köpa alla men det är så roligt att se på dem och drömma sig bort. Jag har konstaterat att jag inte vill ha en till röd bil då det känns som om det skulle vara att vara otrogen mot RUU. Men drömma kan man alltid göra för att drömma är gratis ;)

http://www.youtube.com/watch?v=bv9CVuNRgCo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0