Väntan

När man är trött är det värsta som finns väntan. Det är jobbigt det är onödigt det är tråkigt det är frustrerande! Just nu väntar jag på fler saker tåget, bilinformation, bröllopet och några fler saker. Jag känner att jag väntar och väntar men inget händer...
Fast så är det inte tåget kommer att komma, bilproblematiken kommer lösas och bröllopet är snart bara ett år bort.
Jag vill bara få allt med Ruu överstökat. Det känns på sätt o vis som om jag förlorat en vän...men det var min första bil och jag investerade så mycke tid i den och har så många minnen med den. Men allt löser sig...undrar bara hur mycke försäkringskassan kommer betala ut. Men men väntan är snart över det är bara bittert att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0