Back on track!

Så var träningen i gång igen. Började dagen med att åka till Friskis på ett härligt pass. Kändes så skönt att få in lite träning på morgonen :) har bestämt mig att jag skall promenera till jobbet så ofta jag kan för avkopplingens skull.

Saken är den att jag är ständigt på språng. Från jobbet till plugg till aktiviteter till måsten här o var... Jag måste andas någonstans och när jag tränar gör ja det :) så... Med ner laddade ljudböcker skall 2012 bli ett promenad år :D

Märks tydligt på status uppdateringar att många har hälsa som sitt nyårslöfte;)
Känns inspirerande o roligt.

För min del kommer 2012 fokuseras på ZUMBA, Friskis träningar och promenader. Lyckades få schemat till våren så nu fyller jag i pass i kalendern som måste göras :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0