CRASH!

Är glad över tiden som vi haft i härnta under de senaste 9 dagarna. Det har varit lärorikt intressant och mysigt. Såg fram emot en släktmiddag och mys och det var nära på att det inte blev så..

Under resan hem fick Emelie & jag sladd på bilen. Först flög vi in i höger refug sedan in i vänster bara för att slungas in i höger igen... Man kan lugnt säga att lilla ruu mår inte så bra längre.

Tacksam är jag att Gud var med. De finns de som inte tror men jag vet att han var med oss idag. I min bil på min mittspegel har jag ett guldkors och en wunderbawn på den står det en bibelvers som passade in på det som hände.

"For he shall give his angels charge over thee and keep the in all the ways" Ps 91:11

Och det gjorde han. Jag hann hem till middagen, vi var båda okej. Bilen kanske måste skrotas det beror vad försäkringsbolaget säger.....hoppas inte:( men nu ska jag o mina blåmärken sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0