Ett krossat hjärta

Vaknar helt genom svettig med ett tryck över bröstet.
Ser mig förvirrat runt rummet innan jag inser vart jag är..jag är hos mina föräldrar i gästrummet.
Allt var en dröm,allt var en dröm.

För några år sedan fick jag mitt hjärta krossat och i natt gjorde jag en resa tillbaka till den dagen. Först vill jag nämna att mitt ex och jag var ej rätt för varann och att vi inte är ovänner i dagsläget men vin har dessvärre ingen kontakt heller.

Jag drömde att mitt hjärta blev krossat men att det gick skit snabbt 3 år framåt och att vi sprang på varann nu. Vi hälsade på varandras respektive och gav tillbaka lite saker som blivit lämnade I kaoset. Sen flög jag bakåt i tiden igen till den dagen.

Jag tror mitt undermedvetna ville säga till mig: se hur ditt liv har förändrats, se hur du har förändrats. Han var inte den rätta därför var du tvungen att lappa ihop hjärtat igen innan du träffa den rätta för dig Tomas. :D

Jag är lycklig och står som bevis att krossade hjärtan läker och att ett krossat hjärta kan bidra till att man hittar sin sanna partner. <3


Kommentarer
Postat av: Marica Reid

saker förändras och vi utvecklas...det fantastiska är ju när det blir rätt till slut och man "hittar hem" till den som verkligen är den man ska dela livet med.

2012-01-08 @ 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0