Hej hå!

Galet va ordentlig man vart idag då. Provade en ny diet: köp macka tappa halva på golvet i bilen tricket;) sen så avslutade jag dagen med Zumbaaaa :) finns inget bättre än det så jag är nöjd. Imorgon kommer att bli en rolig dag. Jobba, träna, plugga, städa ;) sånt e kul ;) flummigt värre men kul.

Blåmärkena har börjat lägga sig...tack och lov. Ser lite ut som om jag blivit misshandlad och det har jag inte. Saknar min frihet, min bil, min ruu. Trist att mina vingar blivit klippta mina föräldrar har låtit mig låna bilen under de senaste dagarna. Ska bli intressant att höra vad försäkringsbolaget har att säga angående bilen...väldigt intressant. Men mekaniker trodde inte de skulle bistå pengarna som krävs för o laga den...vilket är hjärtskärande!

Nog för att ruu har bucklor och är sönder skrapad lite här och var och så men 30.000 borde de kunna betala för att fixa min lila juvel...eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0