Luau!!

Så har denna helg kommit och gått :) jag har haft det jättebra. Igår hade Morgan och jag vår första fest för den här terminen.
Det var folk som kom och gick i olika omgångar men alla verkade ha det trevligt. Jag hade trevligt. När bullret lagt sig och jag tänker tillbaka på gårdagen måste jag le. Jag är så tacksam för mina vänner det gäller alla oavsett var de bor:) men igår kände jag en stor glädje av att våra vänner kom och dansade med oss och sparka igång terminen med oss :)

Imorgon börjar termin 4 ska bli skit kul :) alla kort från luaun är i morgans kamer men två har jag.

Vi gör alltid dekorationerna någon dag innan av diverse material och denna gång fick vi hjälp av josse:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0