Tummen upp till 2011

Sjukt att 2012 äntligen kommit ;)
Fick ett trevligt avslut med Goa vänner på 2011 så det tackar jag för. Under 2011 har förlovat mig me tomas, inkasserat 45 hp, börjat driva Studentpub, lärt känna härliga nya människor, tagit farväl till min älskade farfar, fyllt 25, prioriterat mig, tränat och mycket mer.
Svåraste i år var farvälet till farfar. Jag älskade verkligen honom men vi ses en dag igen i himmelen. <3
Roligast var att vi förlovade oss för nu får jag börja planera bröllop :D

Så allt som allt måste jag ge 2011 tummen upp!!! :D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det roligaste med att du ska gifta dig är ju såklart att JAG får gå på bröllop :D



Ska starta en ny blogg där jag bara skriver om USA-resan tänkte jag, skriver sen vad adressen är!



Love you!

2012-01-06 @ 11:12:51
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Marica Reid

ja, men det roligaste är ju att pappa och jag fått en till son...Vi önskar Er båda allt gott!

2012-01-06 @ 21:02:38
Postat av: Tomas

Älskar dig baby <3

2012-01-07 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0