Vad gör man?

Vad gör man när alla uppgifter är inlämnade och när litteraturen som man har beställt till nästa kurs levereras om en vecka? Chillar, andas och leker!
Imorgon smäller det då är det RUFFGANS LUAU!
Ska bli galet kul att se hur folk klär ut sig för temat. Idag är planen att göra alla dekorationer så de hinner torka lagom tills imorgon. Det brukar gå undan när vi väl sitter i bildsalen och härjar :D
Kommer nog se ut som det brukar göra....många konstiga dekorationer här och var som är anpassade efter temat gjorda i papper. Att göra dekorationer i papper är det bästa då det är lätt att städa undan..hehe
Men men vad gör man när man har gjort allt som "måste göras"? Man leker, man umgås och man tar vara på tiden bort från stressen för att ladda sina batterier.
Nästa vecka drar allt i gång igen men tills dess så tänker jag njuta av att alla måste ligger på is.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hehe lovar att jag ska höra av mig om jag behöver rymma till snälla människor ;) ska se om jag kan fixa väskan idag.. Puss!

2012-01-14 @ 17:46:56
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0