Zuuumbbaaaaaa Baaaabyyyyyyyyy!

Nu så har man blivit instruktör! Som jag har längtat efter att få bli det. Det har varit en lång väntan men jag fann tillslut en utbildning som passade. Det har varit två intensiv dagar men nu är jag instruktör för basic 1 kommer att ta tvåan när jag har möjlighet. Men det känns så sjukt roligt att jag äntligen gjort 1:an. Nu blir det mer jobb dock. För att nu skall stegen tränas in koreografi tränas in innan man kan ha sin första klass. Det är inte bara att ta certifikatet och köra utan man måste fortsätta arbetet jämt. Och det tänker jag göra. Det är ju så att när man fått en dröm att bli verklighet gäller det att hålla fast vid den och gör den till allt den kan bli.Och det tänker minsann jag göra <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0