Frustration

Semestern är äntligen här!!! som jag har längtat.
Men allting är inte frid och fröjd.
Det ligger en sista uppgift och släpar som jag vill avsluta innan jag går på full semester.
För två veckor sen fick vi våra betyg för den här terminen. På en utav uppgifterna fick jag 0 poäng. En läsloggs uppgift. Då jag varit på Seminariet och gjort uppgiften efter deras anvisningar förbryllade detta mig. Varför jag? Varför nu? Egentligen är jag väldigt nöjd att det bara är en lite Läsloggs uppgift som måste fixas och inte mitt examensarbete. Allt annat är godkänt och jag  är nöjd med resultaten. Okej kanske inte helt nöjd men det e lugnt. På sista delmomentet gav de mig ett B de påstår att jag inte skrivit om drama workshopen....vilket jag gör vid två tillfällen... Känns halv seriöst att de inte läser igenom ordentligt ens arbete. Borde jag argumentera för att få mitt A? kanske om man e besatt av rätt betyg men nu känner jag mig nöjd  me mitt B B är bättre än F myyycket bättre än F.
Nu till läsloggen!
Jag mejlade läraren som var på semester vecka 25 i söndags fick jag svar från henne att jag borde fått feedback på vad som behöver kompletteras....detta har jag inte fått. På denna uppgift får man noll om man struntat i att gå på semiariet eller ifall läsloggen är bristfällig. Då min hjärna gärna vill ha semester så blev jag oerhört frustrerad av det hela. Jag mejlade henne i måndags angånde att jag itne fått nån feedback och sedan igen i tisdags utan att få svar tillbaka Resten av veckan har jag teror ringt henne på kontoret men hon svarar inte på sin linje. Om man skriver ut att man kommer att vara anträffbar från och med vecka 26 då är man väl ANTRÄFFBAR?????????????????
Så nu kommer jag att ta me mig hoppet och böckerna till Finland och skriva en ny logg och skicka in och be henne rätta den på dagen! Jag vill få de resterande poängen och om det bara har blivit ett fel i systemet och jag egentligen är godkänd ska jag spela på lotto samma dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0