Praktik

Så var man ute på praktik igen.
Känns flummigt att jag blev placerad på förskolan i Rotebro denna gång med fast samtidigt lärorikt.
Det är fantastiskt kul att få ta del av en annnan pedagogik och att få lära sig så oerhört mycket.
Härom dagen vandrade vi på en 113 år gammal gran som hade fällts.

Sen letade vi vårtecken och lekte roll lek i ett vinskydd. ( Är på en Ur och Skur förskola).
Det är lärorikt och roligt som sagt.

Men man längtar till jobbet.
Det är en konstig känsla att jobba på ett annat jobb men att veta att ens jobb ligger kvar där det var och att allt tågar på som det brukar där. Denna gång har jag försökt hålla mig borta från jobbet så att jag inte ska påverka för mycket....men det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0