4 veckor kvar!!!

OOOOOOOOOOOKEJ!
Då var det dags för en liten uppdatering!

Igår var det valborg.
Valborg tillbringades tillsammans med min underbara och flummig familj. Sam är i London så det blev bara jag tim mamma och pappa som hängde då Kelly var på rackartyg.
Först tog vi en flummig biltur förbi Jessie och Davids blivande hus. Sedan åt vi middag ihop och flummade som vi alla bäst gör ihop. Längre in på kvällen såg mamma och jag på en film: What's you number? sedan såg pappa och jag på en film: The inlaws. ( fantastisk summerig av kvällen)

Denna dag börjades med en promenad tillsammans med mamma och pappa och hundarna....OH SÅÅÅ SKÖNT!!!!!
 

Nu är det bara 4 veckor kvar...4 VECKOR KVAR!!!!
Jag kan inte fatta att terminen har gått så fort. Och det känns nästan inte som om jag fått nånting gjort men det vet jag att jag har.

Jobbmässigt känns det skönt för att jag är i fas med mina dokumentationer till barnens pärmar.
Körmässigt : Barnkören ska sjunga i kungsträdgården nästa lördag på Jesus manifestationen och det känns skit kul :D
Reflection håller på att boka in nån form utva musik café vilket känns kul det med. + att vi sjunger nu två söndagar i maj.
Och Sjung i Sollentuna har konsert på söndag med Charlotte Perelli

Pluggmässigt så är jag inte i mål än.
På måndag läggs nya hemtentan ut ryktet säger att den är skit jobbig.....*suck* men det löser sig.
Andra hemtentan ska vi få svar på på torsdag....synd bara att de inte kan ge svar i tid då vi skulle fått svar igår.. inte hela världen men frustrerande!

Klädmässigt: Har på mig mjukisar och en av mina favorit tröjor perfekta outfitten att ha intensiv plugg i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0