Halelujah moment!

Helt underbart! Jag är så lycklig. Ord kan inte beskriva den lycka som jag känner just nu.
Ni vet den där känslan man får när bitar faller på plats.
Känslan av att allt kommer att lösa sig nu när den saken man funderat över eller väntat på löser sig.
Det är det som har hänt för mig just nu.
Det är så viktigt att man är nöjd med de små sakerna som förgyller vardagen som lyser upp i mörkret och stressen.

Nu finns det säkert flera frågetecken som jag måste rätta ut. Det lättaste är att ta det från början.
Igår fick jag ett besked som krossade mig...min frisör var tvungen att avboka min klipp och färgtid....TRAGIK!
Om ni inte har sett mina rötter så förstår ni inte sorgen som infann sig i min själ när jag fick detta besked. Och när kollegan som ringde meddelade att de inte hade några lediga tider förän efter midsommar...PANIK! Kerstin gifter sig i juni och mitt hår....MITT HÅÅÅÅÅR!!!

Men idag fick jag en riktigt HALELUJAH MOMENT!
En kollega från salongen ringde och meddelade att de fått en avbokning nästa lördag LYCKA!
Så detta är höjdpunkten på min dag och min vecka.

Obs! Inlägget skrevs med humor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0