motivation

Vad är motivation och hur får man den igen?
Idag undrar jag vart motivationen har tagit vägen...har en hemtentamen att skriva som ligger på lur här på datorn och som väntar på att jag skall avsluta den men kan inte förmå mig att göra den.
Eller det e inte helt korrekt har gjort 1 utav 3 delar idag.
Känns liiite effektivt då jag började idag på hemtentan.
Vi har tills på fredag klockan 17 att göra färdigt skiten..och färdig kommer den va.
Det är inte hela värdlen ifall man skulle faila. Finns ju alltid omtentor eller hur?

Take me away!!!
I don't wanna wait one more day until I have you in my arms my love, my Starbucks...


Man kan alltid drömma sig bort över atlanten eller in på arlanda på andra sidan gate:en ;) Tihi

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0