När musiken tar över...

Jag trivs bäst när jag har många bollar i luften...nu har jag många bollar i luften.
Ibland kan jag känna att det är lite väl mycket på gång. Man önskar att man hann mer än vad man hinner.
Men det är inte alltid så lätt...haha här sitter jag och klagar Höhö

Idag har varit en riktigt mysig dag först hade jag barnkören i 45 minuter och efter det var det dags för Sjung i sollentuna övning som pågick i 2,5 timme.
Det är en fantastisk känsla att känna att musiken tar större och större del av ens liv. Imorgon är det dags för övning med Reflection. Känns gaaalet bra.
Men innan jag kan ha övning med Reff så måste jag jobba lite, ha möte och seeeeen köra som en biltjuv för att hinna dit i tid.

Kvällens övning var riktigt härlig Charlotte Perelli var med på kvällens övning, det var otroligt inspirerande att som sångerska höra henne sjunga. LOVED IT!
Och dessutom verkar det som om konserten på söndag blir SLUTSÅLD! = SWEEEEEET!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0