Sista rycket!

Skolterminen kommer till sitt slut varje år vare sig det e universitet eller förskola.

Detta år har jag räknat ner veckorna. Jag e lite trött men det är okej.

I skolan måste jag bars läsa igenom sista arbetet o skicka in + granska grupp arbetet. Och redovisa grejer v. 22.

På jobbet måste jag görs några avslutande dokumentationer + ett collage till avslutningen.

Det är spännande med alla sista måste. Svaren från hemtentan kommer nästa vecka o det pirrar inombords. Men i värsta fall får det bli ontets v.24.

Zumban har snart sista gången för terminen. Det känns galet och roligt att det gått så bra :)

Sjung i sollentuna har slutat och igår var jag på sista hope övningen för terminen.

Alla måsten är snart förbi och jag kan börja längta till Kerstins bröllop o skrutts student. Känns bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0