Vecka 22 svårt att slå ;)

     Helt sjukt, helt galet, helt underbart.

                               Snart ringer klockan ut för alla skolbarn. känns så skönt att känna att terminen kommer till ett slut.
Idag har vi haft seminarium och det har varit lärorikt samt utmattande.
Imorgon nalkas en dag full av repitition och annat skoj. Känner mig laddad till 1000!!!!

Ska bli skoj, har varit en intensiv termin men man har ändå lärt sig en hel del. Det är inte alltid man märker att man lär sig men man gör det hela tiden. Det är en omedveten process som sker....GAAAAAAAAAH!!!!
Hjärnan är överfull och jag känner att det ska bli skönt att inte tänka så mycket i sommar. Jag längtar till Stranden, glass, mys och god mat. Definitivt till min födelsedag och till Finland. Älskade Finland.

Kvar denna termin är dock:

1. Visionsarbete
2. Lämna in Examinationsuppgiften
3. Utsparkspub med Ruffgan
4. Utsparken med kåren
5. Resultat till hemtenta 1
6. Resultat till hemtenta 2

Men snart så. Snart blir det enbart fokus på jobb och skoj och det...det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0