Känslorna väller över...

Det är helt sjukt hur allt kan förändras på en endaste sekund.
Min dag började som den brukar, dagen fortlöpte som vanligt. Det var färre barn på förskolan idag men det spelade inte så stor roll vi lyckades sysselsätta oss med bus och flum vi som var där.
När jag slutade ringde min äldsta syster och frågade ifall jag ville äta middag med henne, David, Vira & Elliot.
Jag tackade såklart ja till att käka på O'learys med mina flum.
Väl där åt vi och pratade lite men klockan tickade iväg och barnen var båda trötta. Allt kändes som förr. Innan han blev sjuk. Det var inte förän vi skulle gå när jag lyfte upp Elliot
 
för att han inte orkade gå själv som jag insåg att det inte är det.
Faktumet är att vi är mitt inne i en resa mot att han ska bli frisk...jag kramade om  Elliot och tackade min svåger för middagen och gick till min bil en bit bort. 
 
Tårarna vällde inombords men de kom inte fram förän jag satt i bilen. Ibland väller bara känslorna över. Jag älskar min familj och vill att de alla ska må bra. det värker fysiskt inom mig att se att han måste gå igenom detta, att hans familj måste gå igenom detta men vad gör man? Man torkar tårarna och är tacksam för det som man har. 
Och tacksam det är jag för allt jag har i mitt liv min familj, min tomas, mina vänner, mitt jobb, mitt hem och för allt som kommer i framöver.
 
Men ibland väller det inom mig och då känns det som om bägaren fyllts till kanten och att det snart kommer välla över. Men jag är starkare än så. Tårarna får välla ner för mina kinder men jag vänder blicken mot ljusare tider..

Kommentarer
Postat av: Karro

<3

2012-10-30 @ 19:28:12
Postat av: moggelito

finns alltid här för dig! <3

2012-10-30 @ 19:43:31
Postat av: Carro

åh älskade vän, man måste få vara ledsen och arg ibland över det hela. sen tar man nya tag och en dag i taget, och tar vara på de bra stunderna. tänker så på er.

och välkommen tillbaks till min blogg!!! nu har du en del att ta igen ;)

2012-10-31 @ 00:08:54
URL: http://jisses.blogg.se
Postat av: Martina

<3

2012-10-31 @ 19:15:06
Postat av: Mandy

tack för allt stöd och att ni alla finns <3

2012-10-31 @ 22:39:11
URL: http://trustworthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0