Förändring

Min systerson har fått leukemi....
Leukemi!!! Han är 4 år gammal och slåss mot en sjukdom som kan vara livshotande. Det känns skit rent ut sagt. Jag kan inte fatta att detta händer honom inte nu inte så här.
Jag känner mig arg och irriterad och undrar varför??!

Idag fyller mitt hjärtegull 14 år min yngsta bror blev fjortis idag sjukt.
Vi har firat honom och haft en trevlig kväll. Min lilla Elliot vilade medan vi firade. Känns sjukt att Tim vuxit in i rollen som morbror på en helt ny nivå. Han är stor nu inte längre en plutt!

Nu tröstar Tim mig när verkligheten blir för svår att förstå på samma sätt som jag tröstat honom. Förändring är bra läskigt...men ibland vacker på sitt sätt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

<3

2012-09-04 @ 08:44:04
URL: http://nanos.blogg.se
Postat av: Martina

<3

2012-09-05 @ 09:24:24
Postat av: Tomas

<3

2012-09-11 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0